Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dverjani u politici – jedan lični stav

Komentari (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 30 mart 2011 21:49
posmatrač
Lep, ali uzaludan napor g. Simetića. Antonić je u svojoj kritičkoj analizi sto odsto u pravu. Pa čak i Bakarec, bez obzira što je, kako kaže gospodin Ostoja, "osvetoljubiv", odnosno DSS-ovski pristrasan - što je i razumljivo.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 30 mart 2011 22:16
Vlada
Ovaj put tanušna argumentacija gospodina Ostoje. Bojim se isto kao i čitava dverjanska priča. Jedino je tačno da je "velika" i službena "nacionalna" opozicija dospela u ćorsokak i da treba da gledamo šta ćemo dalje.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 30 mart 2011 22:18
Jovan
Dveri prelaze cenzus. Još malo pa je to izvesno.Sada su na blizu 3 procenta bez ikakve medijske podrške osim interneta i tribina. Ko ne vidi da dverjani imaju sve veću popularnost i podršku u narodu ima problem sa elementarnom političkom percepcijom. Ljudi će napraviti najveće iznenađenje na izborima. Živi bili pa videli!
Preporuke:
0
0
4 sreda, 30 mart 2011 22:59
Rodoljub
Možda je ovo i najobjektivnija analiza ulaska Dveri u politiku. Iako autor kaže da je pristrasan.
Argumenti protiv političkog angažovanja Dveri su bledi a mogućnosti su velike.
Niko nije kriv partijama iz tzv. "nacionalnog bloka" što nisu umele da "skupljaju kajmak" koji su im patriotske NVO pripremale.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 30 mart 2011 23:18
Nina
Konačno solidan tekst o fenomenu Dveri, koji mogu da podržim.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 30 mart 2011 23:38
Ticijan
Mislim da Dveri nastupaju veoma promisljeno, nastupaju korak po korak cime su izazvali zlonamerne da se istrce i prozovu ih (Bakarec npr). Da Dveri ozbiljno pristupaju politici i da ostvaruju svoje nacelo o uglednim licnostima na listi svedoci pokretanje okruglih stolova, prvi od njih je na Masincu u petak u 11h, tema je ekonomija a medju ucesnicima su vodeci srpski ekonomisti antiliberalne orijentacije (Dragas, Cvjeticanin..).
Preporuke:
0
0
7 sreda, 30 mart 2011 23:48
1111
Podrška ovom tekstu i autoru od strane još jedne osobe koja je sigurni glasač DSS-a. Čak i ako Bakarec bude na listi.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 30 mart 2011 23:57
Rodoljub
Gospodin Simetić je pokušao da napravi nepristrasnu analizu. Ko god se kreće među ljudima može da primeti da se zapravo sva "nečija biračka tela" raspadaju. Potpuno sam uveren da će politička slika biti drastično različita nakon ovih izbora. Takođe je i neizvesno na čiju štetu ili korist. Ono što sam zapazio je da su ljudi željni novih lica, a razočarani svim parlamentarnim opcijama. Lično mislim da su Dveri buduća nova parlamentarna opcija, a njihov značajan uspeh, ne bi me iznenadio. Razlog je što oni zaista veruju u ono što pričaju, a mislim da im ljudi (koji su imali prilike da ih čuju, a ja jesam)- veruju.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 31 mart 2011 00:43
Kiza
Prijepolje - 15.000 stanovnika. Broj posetilaca na tribini "Dveri" - 450.

Biće zanimljivo na ovim izborima...
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 31 mart 2011 00:53
zakeralo
Bilo kako bilo, ako i ostvare neki rezultat u (doglednoj) buducnosti, u trenutnku kad pocnu da bivaju relevantni za kontrolu, upravljanje i omogucavanje rasta kapitala, Veliki Igraci ce doci i postavice im nekoliko jednostavnih pitanja:

a) dali ce dozvoliti velikom biznisu da profitira na jeftinoj radnoj snazi i dirigovanim ekonomskim procesima u zemlji/regionu, kao i promenu vlastnistva nad resursima sa domorodaca na strance?

b) da li ce podrzati suzbijanje ruskog interesa na balkanu i krenuti u evroatlantske integracije?

c) da li ce prihvatiti realnost, serviranu u Glasu Amerike/Stejt Departmentu i priznati / sloziti se sa americkim odlukama kako za Kosovo tako i za Vojvodinu, Sandzak itd... ?

If No, No and NO - there will be consequences... I odose i Dveri pa-pa... Osim ako ne mislite da i oni mogu da igraju protiv ovih sto oce a) yes b) if not yes, die m..f...!
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 31 mart 2011 02:04
Komanči
Tiha voda Breg roni. Lepo zapažanje Ostoje Simetića.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 31 mart 2011 02:11
rastko
Bravo Simeticu za odlicnu analizu.

I ja mislim da ce Dverjani da iznenade svojim uspehom. Ja se bar nadam da hoce.
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 31 mart 2011 07:44
Radosav Stevanović 1/2
Ako Dveri nastave svoj put kojim žele da uđu u politiku na ovakav način kako su to do sada činili, onda će Dveri od jedne zaista iskrene patriotske organizacije postati samo pocepana, izbušena, ukaljana vreća u političkoj baruštini prepunoj svakojakih gmazova i ala.
Još uvek Dveri pristaju da njihovi apologeti budu iz onog kruga nadobudnih demagoga koji u svojim komentarima izražavaju beskrajno oduševljenje što će oni sami glasati za nešto novo (a što niko normalnog vida još ne vidi šta je, osim da je neka magla). Ti samozvani apologeti Dveri bespogovorno zahtevaju da svi glasački apstinenti i oni neodlučni moraju kupiti "mačku u džaku" jer oni, zaboga, vide kroz zidove vreće i zato njima treba bezrezervno verovati da je baš ta cica-maca najlepša, najbolja, najpoštenija, najpametnija, najiskrenija...
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 31 mart 2011 07:48
Radosav Stevanović 2/2
Svaki pokušaj najdobronamernije kritike biva dočekan na nož i iskeženih zuba, a onda se po običaju sve završi satanizacijom DSS-a, diskvalifikacijom Bakareca i pljuvačinom po Koštunici.
Ni jednu jedinu kritiku koju je g. Bakarec uputio Dverima (objavljeno u "Novom standardu") niko nije ni pokušao da ospori, niti je mogao to da učini i da je hteo, jer su sve kritike na svom mestu! Gospodi iz Dveri preporučujem da reše makar polovinu tih problema koje potencira Bakarec ako zaista imaju nameru da časno uđu u politiku. Recite ko su vaši lideri i čime zaslužuju naš glas, recite po čemu se vaš program razlikuje od svih ostalih, kako ćete rešiti najteže državne probleme, kakav je vaš odnos prema "bezalternativnoj" EU, šta ćete menjati u ovom nakaradnom sistemu i kako, kako ćete ispraviti štetu koju su ove štetočine do sada napravile, kakav je vaš odnos prema strankama i pokretima patriotskog bloka ... I nemojte mlatiti praznu slamu! Naslušali smo se takvih i sličnih priča za dva života.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 31 mart 2011 09:25
JM
Ako DSS , kao jedina "nacionalna" stranka, ne može da pređe cenzus onda je to sramota. Sramota ja za njih same , a ne za srpske birače patriotske orijentacije kojih je gotovo 60% od ukupnog glasačkog tela. DSS treba da se bori za 20, 30% glasova, a ne da cmizdri zbog ulaska Dveri u politiku. Kakvu štetu Dveri nanose DSS? Odgovor je nikakvu. Mogu biti samo od koristi u smislu širenja baze potencijalnih glasova i budući koalicioni partner. Zašto DSS ima samo 5, 7 ili 10 %? Odgovor su dali oni sami , ovaj put na primeru Dveri. Ranije slučajeve davanja auto golova ne spominjem. Gospodo iz DSS, očistite svoje redove i pobedite na izborima. Stvar je vrlo jednostavna i zavisi samo od vas.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 31 mart 2011 09:33
Zoran
Godinama su Dveri svima drzali lekcije predstavljajuci se kao neko ko govori u ime srpskog naroda. E pa sad kad izadju na izbore videcemo tacno u procentima u cije zapravo ime govore i koliko uopste imaju legitimiteta.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 31 mart 2011 09:40
brm
dveri su patriotski LDP... ono o čemu svi uvijaju i zamuckuju oni otvoreno kažu... pa se suoče sa kritikom, na koju reaguu isto ko i svi - ignorišu..
javne rasprave nigde..

patriotski DS - DSS se ponaša identično kao DS prema LDP-u - stalno aludira na rasipanje glasova, tj. kao neće preći cenzus....
moja amaterska malenkost vam garantuje da će preći..

ali ko što ne vidim m nikavu javnu korist od LDP-a ni promenu politike u odnosu na DS, slično je i sa Dverima..
to nisu nikakva rešenja...nama trebaju ili najobičnija rešenja ko svuda u svetu od Južne Koreje, preko Čilea, SAD do Evrope - ALI DOSLEDNO SPROVEDENA a to je liberalizam
ili mozak i mu.. za nove utopije i ideje kao Gadafi...
neosmišljena utopija pa još i bez hrabrosti podjednako ne ide kao puko kritikovanje liberalizma..
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 31 mart 2011 09:51
Irina
"...da bdi i arbitrira nad društvenim moralom..." - to su isto radili Desa i Torkemada. Zastrašujuće.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 31 mart 2011 10:26
Magenta
Autor je lepo primetio da nije bilo mnogo reakcija na odluku Dveri da se politički angažuju, a i one koje su stigle - stigle su od onih koji nemaju ništa suštinski protiv te organizacije ili pokreta, kako hićete. Ali iz tabora onih koje Dveri treba da zbrišu ili bar značajnije onemoguće na predstojećim izborima stiže ili najobičnije ignorisanje ili možda čak totalna nesvest da uopšte postoji neko ko bi se protivio sadašnjem stanju u društvu (mada je naivno pomisliti da je režim baš tako naivan!). Meni je to u najmanju ruku sumnjivo i čini mi se da bi to njihovo ćutanje moglo da znači da pripremaju sve moguće prepreke za registraciju Dveri kao političke partije. Mogu da zamislim i gore stvari :(. Dverima želim da što skorije omasovljenje.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 31 mart 2011 10:28
Nada
Meni se dopadaju stavovi Dveri o porodici, domaćinskoj ekonomiji, solidarnosti.
Pleni i ta iskrenost i postojanost koja traje petnaestak godina. Bojim se da će prerastanjem u politički pokret, Dveri privući mnoge "političke karijeriste" koje neće moći da kontroliše i koji mogu lako da i njih pretvore u još jednu stranku.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 31 mart 2011 10:32
Ticijan
G.Radosave Stevanovicu:
Slozio bih se sa vama da su kritike DSS-a i Bakareca bile dobronamerne ali nisu i to je svima jasno, narocito njegovi stavovi kao ateiste o Dverima i SPC.
Drugo, i vi potpuno neargumentovano etiketirate svakog ko je pristalica Dveri i ko je njihovo prerastanje u politicku organizaciju docekao sa odusevljenjem - jedan sam od njih.
Ne bih da se bavim DSS-om, ne znam sta to DSS nudi osim postovanja lika i dela V.Kostunice okruzenog tipovima veoma sumnjivih biografija koji su doprineli potpunom srozavanju ugleda te stranke.
Takvih ljudi poput Nikitovica, Mihailova, Micovica, Ljiljane Nedeljkovic i slicnih jos uvek nema medju Dverima sto nas i ohrabruje da ih podrzimo.
Zapravo, sva hajka na Dveri dolazi od obavestajnih struktura koje kontrolisu sve nase stranke jer jos uvekn isu uspeli da ubace svolje ljude u njihove redove.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 31 mart 2011 10:35
dida
Bilo bi veoma korisno kada bi neko od vrsnih NSPM analiticara imao vremena i volje da prokomentarise /i/ registraciju fantom stranke Aleksandra Vucica pod imenom Nasi1389 sto je ocigledno stvaranje jednog novog dos - a. Da li ce srpski narod ponovo nasesti na prevaru samo /nepunih/ 11 godina od stravicnog 5. oktobra?

Dida
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 31 mart 2011 11:04
Beogradjanin
Najveca besmislica je prica oko oduzimanju glasova... Pa stranke su same krive svojom nesposobnoscu ako neko ne zeli da glasa za njih. Nijedna stranka nema monopol nad narodnim poverenjem. A i pre svega mislim da sto vreme bude prolazilo Dveri ce moci da uzmu SNS veiki broj glasova, ljudi sve vise shvataju sta je SNS. Podrzavam Dveri da izadju na izbore kao nova snaga
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 31 mart 2011 11:38
@ "brm"
Bravo za komentar i "amatersku", ali odličnu analizu. A ni Zoran nije daleko od istine. Trula je to priča sa Dverima, nažalost. Jedino nisam siguran da li ih neko spolja namerno loži i forsira, ili je prosto u pitanju njihova porasla ambicija i sujeta.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 31 mart 2011 13:16
Ljakse Bre
Dveri imaju jednu jedinstvenu prednost pred postojećim 'patriotskim' strankama: ne moraju da se pretvore u klasičnu 'lidersku' stranku već zaista mogu da (p)ostanu pravi narodni pokret u kome nije pametna samo jedna glava i u kome će se članstvo zato osećati dobro.
To je na početku mogao da uradi i SNS, ali ih je kolotečina 'liderstva' pobedila.
Sve u svemu, 'kako radili, tako će im i Bog pomoći'
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 31 mart 2011 13:26
Rodoljub
O "nevažnosti" Dveri u političkom smislu, svedoči uzburkanost i "dobronamerna (često cinična) kritičnost" patriotskog krila političke scene. Takođe i uspešna ignoracija režimskih medija i pisanih i elektronskih. Ako ništa drugo Dveri su dobrodošle da razmrdaju malo učmale i "ostarele" političke stranke, da unesu malo nove snage i novih ideja. Jedinstvo nacionalnog bloka nam je potrebno, ali ne na spavanju nego na radu.
Drugo, kao odgovor na pitanje: "Ko su Dveri?", može da posluži njihov dvanaestogodišnji rad. To su najpotpunije biografije lidera tog pokreta. Imena nisu toliko ni bitna.
Istini za volju, DSS je izgubio jednog glasača u korist Dveri - mene (uz trajno poštovanje lika i dela Dr.V.Koštunice). Možda nisam jedini. Zato mislim da su se DSS-ovci opravdano uplašili, ali za to ne treba kriviti Dveri već sopstvenu inertnost i nerad!!!
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 31 mart 2011 15:45
apstinent (budući glasač)
Ispravno razmišljanje autora teksta, i sve bi bilo na mestu, kada bi se malo više moglo čuti o radu patriotskih organizacija iz Srpske mreže na DRŽAVNOJ (SRPSKOJ) televiziji.Ako uspeju da preskoče cenzus,neće ga preskočiti na štetu ostalih,već verovatno svojim radom,zalaganjem a onda,nadam se da će biti dobar pandam NATO opoziciji,dobar/konstruktivan saradnik u nekim poslovima koje je i autor pomenuo (kultura,porodica...) a sve to pod uslovom da na izborima pobedi neka nacionalna opcija.Najveći problem i jesu korporacije,novac,interes,jer ono što je domaćinska ekonomija,to nije u skladu sa korporacijskim interesima.Zamislite samo da neko stane na žulj HENKELu(proktor and gambel),US STIL,FIAT a tek farmako kompmanijama ... Ovi domaći "tajkuni" nisu toliko interesantni,jer oni realno i nemaju neku moć.
Sve najbolje u budućem radu,
Budući glasač (apstinent)
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 31 mart 2011 16:03
Ticijan
DSS je iz moje kuce izgubio 4 glasa, to je 4 glasa plus za Dveri.
Bravo Ljakse, slazem se sa vama.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 31 mart 2011 20:00
ej
Nadam se da većína posetilaca ovog sajta , onih koji nešto i komentariš, zna da je ovde bar njih troje,sa dvostrukim imenima, koji u ime drugosrbijanaca , a sve "patriotski" hvale Dveri i kritikuju državotvorne opcije.Meni se to tako čini ! A, što se dverjana tiče , čekam odgovor na dva ključna pitanja . Prvo , ko ih zaista finasira i ko im iz SPC drži stranu? To , ko su im lideri , ko su im intelektualci , kakav im je konkretan program , kako misle da reše probleme , me ne zanima , jer ta pitanja bi trebalo postaviti svima , pa da vidimo njihove odgovore. U medijskoj borbi je sve moguće pa i obećanja bez pokrića. Nabitnije je da to budu ljudi koji iskreno veruju u to što rade , a da će se u politici isprljati - hoće! Dakle , ako odgovore na ona dva suštinska pitanja , od tih odgovora zavisiće i njihov uspeh ili neuspeh. Možda i uđu u vlast , ali je pitanje poriva , zašto su tu ?
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 31 mart 2011 20:59
@ej
Potpisujem komentar. Kao i ono što je rekao, mislim, Vlada i još neko. Sumnjiva je ta dvrjanska priča do bola, od finansijera do sramnog držanja povodom stanja u SPC. A da i ne govorimo o tome da je i Vuk Drašković početkom devedesetih takodje vrlo lepo i srpski zborio i takodje mnogo vremena provodio preko okeana, takođe, zvanično, radeći sa i među srpskom dijasporom.Kad ono...
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 31 mart 2011 21:18
Milojko
A da se iza "E"J ne krije Bakarec mozda?
Kad DSS odgovori na pitanja oko afere Kolubara i provizije od 25 miliona evra u vezi C Marketa i uloge njenih kadrova u toj i slicnim aferama, onda ce Dveri odgovoriti vama.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 31 mart 2011 21:24
Milojko
@ej: Sta vam je sumnjivo? Pozajmio nam Mihailov. A i Hamovic nas pomogao malo.
Par miliona od provizija za C Market i luke Beograd. Dobri neki ljudi, eto resili da pomognu Dveri. Valjda se uplasili da Dveri ne dodju na vlast pa da pravda bude jednaka za sve.
A i naslo se nesto od trgovine strujom za vreme mandata VK.
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 31 mart 2011 22:35
Dušan Ariljević
Forma nekog teksta (ili dela) ne utiče uvek na njegov sadržaj, na razumevanje suštine ali po nekad može biti od posebnog značaja. Ako pravopisna pravila, kojih se pisac teksta drži ili ne drži, uslovno tretiramo kao formu onda je gospodin Ostoja Simetić u tekstu „Dverjani u politici – jedan lični stav“ formu pokušao da „pretvori u suštinu“. Naime stalno i naglašeno korišćenja velikog slova d kod imenice dverjani kad ona nije na početku rečenice, rečito govori o nameri autora. Prema Pravopisu srpskog i hrvatskog jezika čiji je jedan od izdvača Matica srpska iz Novog Sada...“imenice koje označavaju pripadnike pojedinih pokrteta...“ pišu se malim slovom. S obzirom da se autor „potpisuje“ kao kopredsednik UO Srpskog kulturnog kluba iz Novog Sada, može se shvatiti da ova „greška“ nije slučajna.
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 31 mart 2011 23:36
@milojko
E, moj Milojko ! Za tebe 2 i 2 nisu 4 , ako je to rekao neko , ko ti ideološki ne odgovara. E, pa jesu 2i 2 četiri , makar to rekao i Bakarec , a ne ja . A, to što sam "ej" , samo je želja da skrenem pažnju na ono što mi pade na pamet da napišem.A, tvoj sarkazam , koga JUGOSLOVENI koriste , "provaljen" je majstore.
Preporuke:
0
0
35 petak, 01 april 2011 00:26
Milojko
Nas seljak bi rekao: EJ, BRE! Pa provaljena je i vasa matrica tzv patriota iz redova DSS, ne znam kome vise mozete prodati pricu da je vama stalo do Srbije. Pojedinim iz vase stranke mozda, ostali su tu
da statiraju i ljubomorno cuvaju poziciju tzv ekskluzivnih patriota. E, tu su vam ekskluzivnost Dveri oduzele, pa umesto da skinete kapu mladosti, vi se koristite najprljavijim metodama u borbi protiv Dveri. Malo vam je sto ste Dzajica onako sramotno hapsili, sto ste Tolimira prebacili sa dzakm preko glave u Hag, sad bi jos da nam drzite moralne pridike. Ne prolazi to vise, vase je sada borba za cenzus. Eto koliko narod ceni vas "patriotizam".
Preporuke:
0
0
36 petak, 01 april 2011 00:28
Milojko
Nas seljak bi rekao: EJ, BRE! Pa provaljena je i vasa matrica tzv patriota iz redova DSS, ne znam kome vise mozete prodati pricu da je vama stalo do Srbije. Pojedinim iz vase stranke mozda, ostali su tu
da statiraju i ljubomorno cuvaju poziciju tzv ekskluzivnih patriota. E, tu su vam ekskluzivnost Dveri oduzele, pa umesto da skinete kapu mladosti, vi se koristite najprljavijim metodama u borbi protiv Dveri. Malo vam je sto ste Dzajica onako sramotno hapsili, sto ste Tolimira prebacili sa dzakm preko glave u Hag, sad bi jos da nam drzite moralne pridike. Ne prolazi to vise, vase je sada borba za cenzus. Eto koliko narod ceni vas "patriotizam".
Preporuke:
0
0
37 petak, 01 april 2011 00:38
Milojko
Nas seljak bi rekao: EJ, BRE! Pa provaljena je i vasa matrica tzv patriota iz redova DSS, ne znam kome vise mozete prodati pricu da je vama stalo do Srbije. Pojedinim iz vase stranke mozda, ostali su tu
da statiraju i ljubomorno cuvaju poziciju tzv ekskluzivnih patriota. E, tu su vam ekskluzivnost Dveri oduzele, pa umesto da skinete kapu mladosti, vi se koristite najprljavijim metodama u borbi protiv Dveri. Malo vam je sto ste Dzajica onako sramotno hapsili, sto ste Tolimira prebacili sa dzakm preko glave u Hag, sad bi jos da nam drzite moralne pridike. Ne prolazi to vise, vase je sada borba za cenzus. Eto koliko narod ceni vas "patriotizam".
Preporuke:
0
0
38 petak, 01 april 2011 13:16
Predrag, Holandija
Neko ce se radovati sto se celnici DSS-a i Dveri prepucavaju, a na sveopstu stetu. Jeste li svesni toga, braco Srbi?

Jedino ne razumem u celoj ovoj prici zasto se DSS ponasa kao uvredjena devojka koja paznju voljenog mladica (srpski birac - patriota) odjednom mora da deli sa nekom novom devojkom (Dveri). Pa pobogu, zar je ta pridosla devojka kriva sto je momak na nju bacio oko?
Preporuke:
0
0
39 petak, 01 april 2011 14:00
Predrag, Holandija
Kao dopuna prosloj reakciji:
http://dss.rs/debata-povodom-osnivanja-dveri/

Ispada da je Nebojsa Bakarec govorio u svoje licno ime, a ne u ime DSS-a. Sjajno!

Dobro je sto je DSS nasla za shodno da se ogradi, jer licno mislim da bi trebali napraviti prostora za saradnju. Mozda zajednicka lista na izborima? Zasto da ne?
Preporuke:
0
0
40 petak, 01 april 2011 14:28
deratizacija mozga
Ne znam zasto dizete toliku prasinu oko jedne nebitne organizacije ta stranka koja se zove Dveri ne moze da dobije vise od 50 000 glasova ako i toliko dobije.Njihova nazovi ideologija se zasniva na malogradjanskom Svetosavlju iz druge polovine 19 veka koje je tada imalo funkciju i cilj a sada je politicki beznacajno i prevazidjeno.Nama treba nacionalna stranka po ugledu na Nacionalni Front Francuske a ne ove bogomoljacke prevazidjene organizacije ciji je uticaj mizaran.Koga ce od apstinenata oni da privucu sa tim svojim bogomoljackim nacionalizmom mladja nacionalno orjentisana populacija je svidjalo se to nekom ili ne odavno prihvatila zapadne forme nacionalizma i shvatanja nacije.Stranka koja tvrdi da je pokret stranka koja nema vodju a poznato je da je to u Srbiji jedan od preduslova za politicki uspeh jel se ljudi i kod nas ali i u svetu vezuju za jake licnosti a o programu da ne govorim ko da ga je pisao neki diletant nista prazno nema od njih nista neka pokusaju ali slaba vajda.
Preporuke:
0
0
41 petak, 01 april 2011 14:36
deratizacija mozga
Pogledajte samo njihovu kampanju sada su otisli u Cikago valjda da Amerikancima predstavljaju program mozda se kandiduju na izborima za Americki senat.Prica o visedetnim porodicama je lepa ali to nije tema koja nosi politicku kampanju jedne ozbiljne nacionalne stranke to moze da bude dobra glazura ali ne noseca tema jel stvaranje porodice nema veze sa politikom vec sa svakim covekom pojedinacno njegovim materijanim statusom psiholskim profilom zeljama politcke stranke malo toga tu mogu direktno da urade.Ja se slazem u potpunosti sa Antonicevim komentarom ove organizacije mislim da je to najbolji prikaz realnih mogucnosti te grupe.Njihove price o 100 vodecih Srpskih intelektualaca o 12 godina rada u NVO sektoru su smesne jel je njihov uticaj nebitan ne vidm nesto pogotovo kod populacije od 18 do recimo 35 godina da su nesto poznati a poznato je da mladi ljudi najlakse upijaju nove politicke ideje i pokrete.Jednostavno ti ljudi su dali sebi previse znacaja.
Preporuke:
0
0
42 petak, 01 april 2011 14:41
deratizacija mozga
Moj savet im je da se prikljuce nekoj vecoj i bolje organizovanoj stranci ili da probaju da okupe neke ozbiljnije politicke pokrete i pojedince oko sebe.Tuse postavlja jos jedno pitanje ko ce im finansirati kampanju za dobru kampanju moras ili imati jaku ideologiju i harizmaticne ljude ili puno para a njima bi trebalo oko dva miliona evra za ozbiljnu kampanju i to ako uspeju da se politicki profilisu a oni cak sto im je veliki hendikep nemaju nijedan formirani opstinski odbor svoje stranke ili pokreta kako sebe vole da zovu.Sadasnja Srpska opozicija je ljigava i trula i treba je zameniti ali ovi ljudi niti znaju niti su sposobni da to urade.
Preporuke:
0
0
43 petak, 01 april 2011 18:43
German
A da se lepo registruju kao stranka neke nacionalne manjine, na primer srBske, pa će im biti dosta i 15-20 hiljada glasova da pređu cenzus?
Preporuke:
0
0
44 subota, 02 april 2011 00:53
Mr X
Svi sad mogu da budu pametni,da prave razne procene i analize,ali poenta svega je,da su partije DOS-ovske koalicije zeznule stvar,i to debelo! I tu svrstavam i danasnju poziciju i opoziciju!!Ja ne znam ko jos moze da se upeca na njihove price i obecanja?Zaista,ko?Zar glasanjem za bilo koju partiju od DS-a,DSS-a,SNS-a,LDP-a ..i td ne bi zapravo potpisali svoju opstu i licnu propast?Mislim da je vreme za promenu....Treba da krenemo da razmisljamo i da budemo odgovorni,a ne apaticni,bezvoljni i depresivni!Nemamo pravo da se bilo cime pravdamo,jer sad je vreme za borbu,posle ce mozda biti kasno?Ja cu glasati za DVERI SRPSKE,jer nemaju novce za skupe kampanje,reklame,bilborde....nisu kupljeni!!!
I ovo ce biti izborna trka,puna podmetanja i prljavstina...zato je vreme da neko zagazi u ovo mulje i barustinu,i pokusa da napravi red!!!Budimo hrabri i slozni!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner